betyg!

hallå!

nu har jag kommit hem från julavslutningen, den var jättebra, nästan alla lärarna sjöng i slutet haha. aja nu var det slut! Vi fick våra betyg och jag här är dem:

bild - G
engelska - MVG
idrott & hälsa - G
matematik - VG
moderna språk, språkval spanska - MVG
musik - VG
Naturorienterande ämnen - VG
Samhällsorienterande ämnen - VG
Slöjd - VG
Svenska - VG

många ämnen var strykna för att vi inte har haft dem. Men jag är jättenöjd! Nu gäller det bara att hålla det eller förbättra det :D

vi bytte julklappar också, jag fick en stoor chokladtomte, boydlotion (dove), och ett jättesött set med nagelfil, nagelklippare och nagel-pet-sak haha. Jättefina grejer!!

snart ska jag sticka till city gross och handla lite gott, för imorgon kommer mina vänner! Sista gången vi ses på detta året :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0