Thaa simpsons movie

hallå!

Ska strax kolla på simpsons filmen igen! har ju sett den med min kompis Lodda :D. Nu förtiden är det ingen idé att gå på bio, när allt redan finns ute på nätet.. med det sagt inte menat att man ALDRIG borde gå på bio, det är ju en rolig upplevelse osså ;) men för en som mig, räcker med datan :D Har också kollat på high school musical 2.. dem är inte så bra längre, satt o kolla på den och den kändes så barnslig :P. Men men.. stör mig också på vanessa hudgens STÄNDIGA fnitter i filmen.. *hiihiihiiii* kan man höra, lite sådär oskyldigt *host*. Men men, den var ju bra med storyn, och låtarna ;) Sen planerar jag att se den, fantastic four 2.. o den med adam sandler. blablabla.. Haha vill faktiskt se den ciao bella..Och den ett öga rött(?) ni vet - EN FIN gussilago! :D

BYE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0