Skolan o lite till

hello!

har kommit hem från skolan nuu, och sista lektionen som vi hade idrott i höll jag på att "dö" vi sprang 700 m, o lord så jobbigt det var!!! kanske överdriver nu men det var så jag kände det, men jag fick lite bättre tid än förut :D så mycket snack om betyg nu.. jävlar. Men men när jag kom hem från skolan såg jag att mitt buzzador paket kommiiit:D so happy ;) gick dit och hämtade det x) det var ganska mycket i, typ 10 påsar pro wrigleys, så nu får det bli testning, passar perfekt med halstabletter då mamma gillar/behöver det ganska ofta :D:D och gratis är aldrig fel ;)


Nu ska jag slappa och fixa nåt käk, sen ikväll ska jag tvätta och imorgon börjar jag niooooo! så skönt :)

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0