Shopping

Hallå!

Jättefin dag idag faktiskt, sol o allt! Jag mamma och syrran var ute i stan, först gick vi till söderpunkten, och därutanför så var det typ värsta loppisen, mamma skulle leta efter några vaser till ja blommor, så kollade vi lite, och jag hittade ett jättesnyggt armband som liknade ett skärp, ni vet som de från cocoo.se, aja iallafall så kostade ett 79 kronor, så jag köpte inte det, men det var riiiiiiktigt snyggt, och ni vet att jag verkligen gillar armbaand :'( (läs gärna min gamla blogg) Aja, sen gick vi vidare till h&m o sånt, köpte ett par jeans idag.. testade ett par i storlek 27, men dem passade peeeeeeeeerfekt på längden och allt, fast midjan passade den inte på, så testade 28, passar i waste, Men är för långa, precis som med mina andra jeans, bli så suuur, för det är så fult när det sitter löst och alldeles för långt därnere :'( ÅÅh. iallafall så är jag osäker på dem. Men 198 kostade dem iallafall ;)  Nu måste jag gååå! Just det! sen beställde vi en kungstårta också, vi måste fira syrrans birthday ju! tjugo år blir hon :)
HEJDÅ


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0