rush hour och idag

hallå!

Rush hour igår kväll var skitkul, jäättebra film med mycket skratt :D men vi satte oss på fel plats till att börja med, så det va väl lite weird :P. Och efteråt när vi kollat var klockan kanske 23:00 så skulle vi gå ut och kissa, INTE en enda människa där, förutom han som jobbar där, shit :O. men men, så kom vi ut och såg att bussen inte kom förräns om tjugo minuter, ååh :/. Iallafall så kom vi hem till slut :)

Idag ska jag alltså börja på min kinesiska hemspråk, är lite nervös eftersom jag säkert kommer hamna i en sån klass där jag inte känner en enda plus att alla är RIKTIGT bra på kinesiska och så.. ååh :/ vill inte, men vill ändå, vill liksom inte glömma mitt språk :P. men nästa år kommer jag nog att sluta.. men nu får jag gå och fixa lite frukost :)

KRAMAR

(Till min kusin som läser denna bloggen förhoppningsvis denna morgonen: jag börjar 13:00 och slutar 14:00 istället för det jag sa iförrgår )

Kommentarer
Postat av: Cam

hahaha...du menar väl börjar klockan 13 o slutar 13.45 :P ´hahaha..o jag läste det nu
=P

2007-08-18 @ 15:10:41
Postat av: Anonym

Haah som väntat, fick ju ringa dig in the end ;P!

2007-08-18 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0