plans for the evening

Hej :D

lite planer inför kvällen:

klockan åtta ska jag kolla på topmodel 8! wuhuuw, ny säsong. Efter det ska jag försöka plugga lite. och sen packa inför idrotten, och sedan sova!! lite saker emellan också såklart, typ borsta tänderna.. dricka vatten kanske x) men men, så nu blir det inte mer bloggning (A) tror jag iallafall.. men visst låter mina planer bra ;);)

KRAMAR TILL ALLA LÄSARE (bara 9 stycker idag =/ På det blåa då:D) MEN MEN!!

GODNATT OCH HA DET BÄST
/Betty

image82

Kan inte släppa denna bilden ♥


Neej, varför ska topmodel ALLTID krocka med något annat program som man kollar på ?! denna gången är det id.. nooo.. vad ska jag taaaa ? ...... det får bli.......topmodel....sviker id tonight ;P.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag jobbar som modeassistent i Los Angeles och vill tipsa dig om min nya dagbok som jag skriver harifran.
http://idagilosangeles.blogspot.com
Titta garna in!
Sofie

2007-08-28 @ 05:44:56
URL: http://idagilosangeles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0