Mask

hallå, sitter här med grön sörjaa i facet x) en avokado mask, med en massa.. stenar(?) i krämen, snart ska jag skölja av den o sen duuusch, längtar lite till skolan.. hemskt jag vet ;D men imorgon är det ju elevens val, alltså får man välja vad man ska göra sista lektionen på måndagar, lite roligare saker är det ju, som tillexempel; scrap-booking, kost o hälsa, teknik, fotboll, idrott (inriktat mot yoga, spinning, boxning), musik med mera, som förstaval tog jag kost o hälsa, ska bli skitkul att typ laga mat, snacka lite om kost och sådant, sen som andraval tog jag scrap-booking, egentligen suuger jag mycket på sånt med en massa pill o klet. men men, låter kul att få göra ett snyggt album, med foton o sånt från mitt liv, och sen ge det till mamma så att hoon bliir glad :'( (it would be a dream come true:Dhaha) sen som sista val tog jag textilslöjd... alltså syslöjd, jupp jag e osså en av er som ÖNSKAR att ni kunde sy assnygga kläder, and that dream.. hoppas jag comes true :D haha, men jag tror jag får kost o hälsa.. spelar ingen roll ändå ;) sen jag som är med i elevrådet får ta lite tid varannan måndag och sticka till elevrådsmöte ;) så ifall jag bara INTE PAAAAALLLAAR med syslöjd två gånger i veckan.. så får jag en paus då o då :D .. men nu e det dags att ta bort det x) vi ses !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0