lördag

hello ;D

idag e det alltså hemspråk -.-' segt!! sen finns det väl inte mycket annat att göra ;P I AM SO TIRED....har lite ont vid mina höften efter igår :P. men annars känner man sig ganska bra x)

Tänkte lägga in detta testet igen! eftersom att jag fick toooolv (:O) kommentarer på förra..



EN FJORTIS?
Fester:
[ ] jag blir full på folköl
[ ] jag har sex med flera
[ ] jag röker
summa:

Självbild:
[x] jag försöker vara normal
[x] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[ ] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa:2

Beteende:
[ ] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[x?] jag är så hetero man kan vara
[ ] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[ ] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[x(vissa)] jag kramar istället för att säga hej,
[ ] jag kindpussar folk
[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[ ] jag lyssnar på radio
[ ] jag lever för mina vänner
[ ] skolan är inte viktig
[ ] jag läser aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[x]ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa: 3

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] foundation på läpparna
[ ] sveamössa
[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] en henry loyd jacka
[ ] stora glasögon
[ ] fakeväska
[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
summa: 0

ta summan av allt gånger tre: 5 x 3
Så många procent är du fjortis: 15%

ooooooooops min fjortis procent har ökat x)

hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0