kjol

hej!!

jag som skulle vakna tidigt, jag satte klockan på 07:30.. klockan 07:55 vaknar jag lite och kollar på klockan..  blev "chockad" över att klockan var så "mycket" och att jag inte hade minne ALLS av att mobben pep. iofs så hade mobben dött, men dem piper ALLTID. även om man stänger den, även om den dött. men men.. så får väl se hur det går imorgon..

men såklart klarade jag inte av att gå upp 07:55 så jag sov tills 10:00 ;)

Iallafall, kollade lite i morsans garderob, kolla vad jag hittade:

      

En lång pennkjol meds hög midja som jag sen vek in så att den blev kort.. Det blev väl ganska snyggt :D. men inget jag kommer använda irl.. men men. så ifall din morsa eller nån har en lååång pennkjol med hög midja, så kan ni vika in den och se. denna hade såna snygga veck (?)  :D.

Senare ikväll ska jag tvätta, så skönt att tvätta och rensa liksom, och så imorgon börjar en ny start.. en ny skolstart, så snabbt tiden har gått ! Imorgon ska jag nog ha jeans, men det beror på vädret också :D Vad jag är sugen på att köpa en massa småsaker idag.. typ gå i h&m och plocka lite ringar (med feta stenar) och leggings, strumpor, trosor, totteband, skärp och såna småsaker nivet.. men inte idag inte x(

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa, vanessa är verkligen jättestörande! förstår inte hur zac kunnat fallit för henne .. xP

2007-08-19 @ 17:33:20
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0