Fredag

Hejhej!

har inte mycket att skriva om.. men men, sitter här och håller på att dö av värme, har städat en massa nu,så det blev svettigt, vädret är itne varmt precis, men fuktigt typ.. aja,idag ska jag inte göra ett skit. Baaaaaara slappa.. och tänka på hongkoong!

ska nog köpa en ny mobil där, och nya glasögon, kläder, skor, en jacka, hörlurar till min mp3, mobben jag vill ha är nån som jag kan lyssna på låtar på, och vill att den ska vara vit, fyrkantig, uppfällbar, smal och ganska stor skärm. Men finns inte många VITA mobiler som stämmer in på den beskrivningen.

image36

kaaanske lg's white chocolate, den är skitsnygg.. men jag gillar uppfällbara mer, med uppfällbar menar jag typ såhär:

image37

Denna var också snygg.. men ändå inte!! men sån här modell menar jag.. TYYP. aja det får vara, mer detaljerad lista och sånt kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0