Evening

image23

Vad tycks om denna koftan? själv tycker jag den e jäävligt snygg, men sitter nog inte lika fint på mig :D men det är nog det minsta problemet eftersom denna koftan är från YSL = dyyrt ! haha, men ungefär något sånt skulle jag vilja ha i höst, med leggings! fast tycker ärmarna ser lite fult ut hehe:P

Har inte gjort mycket ikväll, skulle egentligen hälsat på min mormor, men det blev inte så, hehe typ surade på mamma ;) men men.

Har köpt den hära havremjölken, smakar inte sååå gott :( lite äcklig till och med, OCH dyrt!! 20 kr (från där jag köpte iallafall) för en liter tror jag det var, omg!! en vanlig mjölk kostar under 10 kr :O. Jag får väl helt enkelt bara dricka vanlig mjölk hemma haha :D 

tänkte bara lägga in en cute- ex - couples pic. Synd att dem gjorde slut, dem var såå jävla söta tillsammans!!


Bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0