Buys i Sverige

eftersom att min spara period är på gång nu. Måste jag skriva ner lite vad jag behöver.. (måste o måste)

χ Jag vill gärna ha en A-formad t-shirt klänning från h&m i organiskt bomull. kände på en för några dagar sen, dem var riktigt tjocka och så! perfekt för vinter? ett maybe-buy. 149:-

χ Tjocka leggings, winter is coming! (ca 99:-)

egentligen behöver jag inte mer, men ibland vill man ha nåt nytt..

Ska på bio snart också, har inte använt mitt presentkort jag fick.. vilken film borde jag se? fick 85 kronor på den från skolan.. så ifall jag vill se nån BRA film, kostar det typ 100 kronor nuförtiden.. så då får jag lägga till lite, sen lite snacks :) det är det enda jag kommer ha råd med denna månaden tror jag ;) men men. i will make it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0