Allt mööjligt

Hejhejhallå!!

Var ute och joggade lite med mina kompisar, ohh snacka om att man har MYCKET att ta igen...men men, sen kom jag hem och åt lite, fixade tvätten och har precis tagit en lååång dusch, jag har fixat en massa nu och känner mig riktigt frääsch, har rakat benen, armarna, tagit en 3-minuters mask, fixat ögonbrynen och scrubbat(?) min kropp, och så en vanlig dusch också :P. men men, tänkte fixa en liten lista:


- Sminkar du dig varje morgon?
Nej

- Tvättar du håret varje morgon?
nej, jag brukar på sommaren duscha varje dag, + tvätta håret då, annars så blir det kanske varannan dag ;)

- Rena underkläder varje morgon?
Jepp

- Äter du frukost varje morgon?
Nuope, ibland vaknar jag klockan sju för att gå till skolan, och har ingeeeen lust att käka, men framemot dagen då blir jag skithungrig!

- Lägger du fram kläder kvällen innan?
Nej, men om det är något speciellt dagen därpå, kanske bröllop eller nåt, då gör jag det.

- Vad är det första du gör på morgonen?
Det första jag gör när jag vaknat är att kissa, och sedan borsta tänderna (Kan verkligen inte bara vakna och gå och äta frukost... måste måste borsta tänderna först)

- Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
tjugo minuter brukar räcka, och jag brukar ha 40 min på mig att fixa allt, men oftast ligger jag i sängen 20 minuter till.. då så får jag bara 20 min så :)

- Surfar du innan du går till jobbet-skolan?
Nej, om inte vi har sovmorgon kanske :P

- Är du morgonpigg eller skit-trött?
SKIT TRÖTT :O

- Vad har du för sorts väckarklocka?
mobben.

- Lyssna på musik på morgonen?
Nej..

- Sover du i pyjamas/nattlinne?
Sover i mys shorts och nån t-shirt till bara ;)


- Läser tidning på morgonen?
Jag brukar läsa på aftonbladets sida, har den som startsida;)

Sådäär, nu ska jag faktiskt dra och sova snart ;) mer om skolan skriver jag imorgon EFTER skolan!!

kraaaaaaamar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0